Veel gestelde vragen:

Veel gestelde vragen rondom je bestelling.

 

Heb je een vraag? Kijk dan eens hieronder of het antwoord er tussen zit op onze veel gestelde vragen.

 

Mijn betaling is niet gelukt.

Check eerst even je bank rekening of het geld niet toch is afgeschreven. Heb je geen
orderbevestiging per e-mail gekregen en is er niets afgeschreven? Dan kun je een nieuwe bestelling
plaatsen. Als het bedrag wel is afgeschreven, maar je hebt na een uur nog geen orderbevestiging
per e-mail ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem dan even contact met ons op. Vermeld gelijk even je ordernummer. Deze kun je vinden bij je afschrijving.

 

Mijn pakketje heeft vertraging.

Wij versturen onze pakketten via PostNL en soms kan het helaas voorkomen dat je pakketje wat
vertraging oploopt. De meeste pakketten worden 90- tot 95% van de tijd op tijd geleverd. Helaas
hebben wij hier geen invloed op. PostNL bezorgd geen brievenbuspost op zondag en maandag.

 

Volgens PostNL is mijn pakketje bezorgd, maar er is niks ontvangen.

Check altijd even of je brievenbus pakketje niet per ongeluk bij de buren door de brievenbus is terechtgekomen.
Onze brievenbuspakketjes zijn altijd in lichtbruine kleur, is het toch niet bezorgd? Neem dan even contact met
ons op.

 

Is mijn pakketje al verstuurd?

Zodra je pakketje wordt verstuurd ontvang je van ons een e-mail met een track en trace code.

 

Moet de ontvanger thuis zijn om het pakketje in ontvangst te nemen?

Wij werken alleen met brievenbuspakketjes tenzij anders staat aangegeven. De ontvanger hoeft
dus niet thuis te zijn op het moment dat het pakketje bezorgd wordt zodat het ook echt een verrassing door de brievenbus is.

 

Staat er een afzender op het pakketje?

Nee, op de kaart die je kunt toevoegen tijdens het bestelproces kun je, je naam
zetten. Doe je dit niet, dan wordt het pakketje anoniem geleverd.

 

Zit er een factuur bij mijn bestelling?

Nee, omdat wij werken met kadootjes die naar anderen verstuurd worden ontvang je de
factuur na het verwerken van je bestelling per e-mail.

 

Kan ik een latere verzenddatum kiezen?

Tijdens de check-out kun je een latere verzenddatum kiezen. Dit kan tot 4 weken vooruit.

 

Hoe worden de doosjes verpakt?

De kadootjes worden in een passende kleur vloeipapier verpakt en gesloten met een sluitzegel en daarna bestrooid met confetti om er een echt feestje van te maken. We vullen het doosje op, indien nodig, zodat het stevig vervoerd wordt en de kadootjes in de verpakking
zo min mogelijk verschuiven. We gebruiken kraft kleurige brievenbusdoosjes voor het verzenden.

 

De chocolade in mijn pakketje heeft een witte waas erover, is het over datum?

Nee het is niet over datum of bedorven. Dit kan eens voorkomen vanwege de
temperatuur verschillen. Onze chocolade ligt gekoeld, maar zodra het pakketje verzonden wordt,
verandert de temperatuur door invloeden van buitenaf. Deze witte uitslag wordt bloom genoemd en
kan geen kwaad. De smaak en houdbaarheid staan hier dan ook los van.

 

Ik heb een klacht.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen
via info@kadootjedoordebus.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een
inhoudelijke reactie.
Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan
de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 

Geen antwoord gevonden tussen de veel gestelde vragen?

Neem dan contact met ons op.
logo kadootje door de bus voor pagina veel gestelde vragen, beige cadeau op witte achtergrond